Kamila.

"Czy fotografujesz też mniej szczupłe kobiety?". Pytanie jakie usłyszałem kiedyś na imprezie będącą kontynuacją pewnego zbiorowego wernisażu. Odpowiedziałem zgodnie z prawdą. Tak, jeśli tylko mam okazję. Czyli w praktyce niezwykle rzadko. Bo? Bo mniej szczupłe kobiety dzielą się na dwie kategorie. Na te które chcą pozować i na te które nie chcą. Ktoś może powiedzieć: masło maślane, skoro chcą to w czym problem? A problem w tym, że modelki mniej szczupłe marzą o tym, żeby je pokazać jako szczupłe bardziej. Czyli tak zmanipulować obrazem, kadrem, układem ciała, że wyjdą raczej niepodobne do siebie. A te które nie chcą pozować? To zazwyczaj niewiasty mądre życiowo i świadome swojego ciała. Nie szukające mirażu w kwestii swego wyglądu. Ale jest jedno ale. Nie chcą pozować i już. Bo są wychowane w kraju, gdzie przecież te mniej szczupłe nie pozują, te mniej szczupłe powinny się wstydzić swojego ciała i właściwie powinny siedzieć w domu, lub chodzić w workach pokutnych. Dlatego kiedy tylko mam okazję, spieszę się fotografować mniej szczupłe panie. Dziś chciałbym zaprezentować kilka kadrów jakie udało nam się stworzyć z Kamilą. Kobietą pełną uśmiechu, wewnętrznego ciepła i dystansu do zdjęć jakie powstają z jej udziałem.












I w ramach bonusu kadr, który stworzyłem przy pomocy trójki znajomych z Kamilą kiedy spotkaliśmy się pierwszy raz dużo dużo wcześniej.







Komentarze

  1. Brava dla autora i modelki.

    OdpowiedzUsuń
  2. to ostatnie, takie rzymskie, zasluguje na uznanie takze

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo, trafiłęm na Kamilę, tu ją zobaczyłęm pierszy raz http://mojeuniformy.blogspot.com/2014/05/124-kamila-18-lat-wabrzych.html
    Fajna wyluzowana dziewczyna, zdjęcia z maską najlepsze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zombie.

Szecherezada.

Lech, Czech i Rus.