W czasie deszczu fotografowie się nudzą.

Ale kiedy nie pada wtedy fotografowanie znajdują sobie różne ciekawe zajęcia. Jak choćby fotografowanie nie do końca ubranych modelek w pięknych okolicznościach przyrody. W roli modelek wystąpiły: Agnieszka, Gabi, Iza, Karolina i Kasia. W roli okoliczności przyrody wystąpił Pałac Zegrzyński i jego nabrzeżne okolice. W roli organizatora wystąpiła: fotoszopa.com. W roli nienudzącego się fotografa tradycyjnie wystąpiłem ja, w roli aparatu kiev 88 załadowany tmaxem 400/trixem 400.
















Komentarze

  1. najbardziej podoba mi się 1 zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iza, plebiscyt popularności zdjęć będzie kiedy indziej ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. i znów zazdroszczę widoków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Izą. Pierwsze zdjęcie - magnetyzuje. Ten wzrok... Ale też trzecie i drugie od końca są mega (dla mnie przynajmniej). Oglądając ww prace ma się wrażenie jakby te kobiety rozmawiały z odbiorcą. Taka niema rozmowa, nasycona tajemnicą i zmysłowością. Ot takie mam niewinne skojarzenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zombie.

Szecherezada.

Lech, Czech i Rus.